مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 17:222022-04-01سياسي

مراسم بزرگداشت یوم الله 12 فروردین در ایلام برگزار شد 


مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: امروز نیازمند اتحاد و انسجام بیشتر برای پیشرفت روزافزون کشور در تمامی عرصه ها هستیم.

- ایسنا/ایلام مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: امروز نیازمند اتحاد و انسجام بیشتر برای پیشرفت روزافزون کشور در تمامی عرصه ها هستیم.

‍حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی در این مراسم، اظهار کرد: همه تلاش دشمن برای کمرنگ کردن دستاوردهای انقلاب در طول چهار دهه پس از انقلاب اسلامی است که خوشبختانه فتنه ها آنان بی اثر است.

وی ادامه داد: امروز با همت همه دانشمندان و متخصصان کشور به چرخه سوخت هسته ای با غنای 60 درصد در کشور دست یافتیم که این مهم یک افتخار بزرگ برای کشور است.

علیمحمدی گفت: کشور به لطف خدا و اهتمام جوانان از نظر علمی، اقتصادی و فرهنگی و نظامی روز به روز در حال پیشرفت است و اگر برخی سوءمدیریت برخی مدیران نبود، پیشرفت بیش از این را شاهد بودیم.

وی با یادآوری زمان طاغوت گفت: در زمان حکومت شاه تمامی درآمدهای نفتی کشور توسط غربی ها چپاول می شد اما امروز این درآمدها صرف امورات فرهنگی و نظامی، فرهنگی و اقتصادی و زیرساخت های کشور می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت یوم الله 12 فروردین در ایلام برگزار شد 

مراسم بزرگداشت یوم الله 12 فروردین در ایلام برگزار شد